Veelgestelde vragen

We hebben met enorme teleurstelling de Fjoertoer Egmond moeten annuleren. De persconferentie van afgelopen vrijdag 12 november maakt het onmogelijk om het evenement te organiseren. Daarin werd aangegeven dat één van de maatregelen is dat evenementen, tot 4 december, na 18:00 uur niet mogen worden georganiseerd.

Inschrijving 2021

Wanneer gaat de inschrijving open?
De reguliere inschrijving is geopend. 
Hoe kan ik mij inschrijven?
1. Ga naar de website
2. Kies voor Inschrijven
3. Doorloop alle stappen van het inschrijfformulier
4. Zodra je bent ingeschreven, ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw inschrijving. Via de link 'Open dashboard' kun je jouw inschrijving beheren.
Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail.

In het dashboard klik je op jouw Ticket. Vul bij Toewijzen het e-mailadres in van de persoon aan wie je jouw aankoop en/of startbewijs wilt toewijzen.

Je kunt jouw inschrijving t/m 25 november toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Hoe kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving annuleren en krijgen t/m 17 oktober hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de algemene voorwaarden.
Wat is de minimale leeftijd voor de Family Fjoertoer?
Er is geen minimale leeftijd voor de Family Fjoertoer. Het advies is om vanaf 4 jaar deel te nemen.
Hoe schrijf ik mij in voor de Family Fjoertoer?
Je kunt je inschrijven via het inschrijfformulier. Kies vervolgens voor inschrijven en kies het ticket voor de Family Fjoertoer. Je koopt een ticket per persoon en niet per familie.

Zodra je bent ingeschreven, ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw inschrijving. Via de link 'Open dashboard' kun je jouw inschrijving beheren.

Afgelasting 2021

Wat gebeurt er met mijn inschrijgeld?
Iedere ingeschreven deelnemer krijgt 75% van het inschrijfgeld terug. Het percentage dat wordt gerestitueerd is gebaseerd op de reeds gemaakte kosten tot het moment van afgelasting. Deze kosten komen voort uit het vergunningstraject dat is aangegaan, coronamaatregelen die zijn uitgewerkt, materiaal dat is aangeschaft, kunstenaars die al waren begonnen aan de kunstwerken en de administratie- en promotiekosten voor het evenement. Wij hebben het maken van kosten zo lang mogelijk uitgesteld.

Het bedrag wordt terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer. Hiervoor hoef je niets te doen.
Wat gebeurt er met mijn bestelde extra's?
De eventuele extra bestelde producten, zoals de Fjoertoertrui en het pendelbusticket, worden volledig gerestitueerd.

Het bedrag wordt terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer. Hiervoor hoef je niets te doen.
Wanneer vindt de editie van 2022 plaats?
De volgende editie vindt plaats op vrijdag 25 en zaterdag 26 november 2022

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.