Wij doen er alles aan om je een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Fjoertoer Egmond zelf!

Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan op de veelgestelde vragen pagina voor individuele lopers.

Inschrijving Business Walk

Inschrijving
Wanneer gaat de inschrijving voor de Business Walk open?
De inschrijving voor de Business Walk (FjoerTEam 12 km op vrijdag) gaat op 24 juni om 09.00 uur open.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 18 november 2024, of eerder als we uitverkocht zijn.

Hoe werkt het aantal inschrijvingen per Business team?
Een businessteam bestaat uit 10 personen. In de inschrijfmodule bestel je één team, waarvoor je 10 startbewijzen ontvangt. Het is ook mogelijk om met minder dan 10 deelnemers mee te doen, de overige startnummer ontvang je dan uiteraard wel. We raden daarom altijd aan om de teams volledig te vullen.

Het is helaas niet mogelijk om een team aan te vullen met individuele tickets. Je dient dan een nieuw businessteam te kopen, je kunt deze ook aanvullen met relaties, vrienden of kennissen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere Business teams?
Hoe meer teams, hoe hoger de korting. De staffelkorting geldt ook wanneer je teams voor verschillende categorieën en afstanden met elkaar combineert. Let op, de korting wordt per bestelling berekend.

Bij afname van 5 t/m 9 teams = 5% korting
Bij afname van 10 t/m 14 teams = 10% korting
Bij afname van 15 teams of meer = 15% korting

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Het is, gelet op de veiligheid tijdens het evenement, verplicht dat uiterlijk 1 dag voor het evenement alle tickets zijn toegewezen. Dit hoeft dus niet direct bij inschrijving. Het is aan te raden om de tickets voor de uiterste wijzigingsdatum 21 oktober 2024 toe te wijzen. Als je later dan 21 oktober hebt ingeschreven, is het aan te raden om de tickets direct toe te wijzen.

Je vinkt ‘Ik weet het nog niet’ aan om door te gaan met de inschrijving als je de namen van de deelnemers nog niet kunt invullen.
Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 21 otober en 18 november 2024.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard, deel de registratielink om een teamlid een ticket te laten claimen.

Óf open de resterende tickets en kies daar voor: een deelnemer uitnodigen, een unieke registratielink delen of zelf handmatig gegevens invullen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 21 oktober 2024, zodat wij voldoende tijd hebben om de stempelkaarten naar het juiste adres te verzenden.

Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 21 otober en 18 november 2024.

Vanaf 21 oktober 2024 kan je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze wijzigingen worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de stempelkaarten. Je ontvangt betreffende stempelkaarten op jullie factuuradres.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende ticket en kies bij ‘Gegevens’ voor ‘Registratie bewerken’ om het mailadres aan te passen.
Factuur/Betaalmogelijkheid
Hoe kan ik mijn Business teams op factuur betalen?
Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ en voor ‘Overboeking’ om op factuur te betalen.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden en hoe betaal ik deze?
De factuur kan je terugvinden in jouw dashboard. Je kunt het bedrag overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk.

In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Je kan opnieuw overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

Het Betaalkenmerk vind je terug op de factuur. Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de betaalgegevens.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende factuur en bewerk de ‘Factuurgegevens’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Stempelkaarten
Waar worden de stempelkaarten bezorgd?
Wanneer je kiest voor 'Factuuradres' ontvang je alle stempelkaarten op het factuuradres. Let op! Je dient het factuuradres bij de betaalstap in te vullen.

Wanneer je kiest voor 'Adres deelnemer', ontvangt elke deelnemer de stempelkaart op het door de deelnemer opgegeven adres, nadat het ticket is toegewezen.

Wanneer de deelnemer zijn adres niet voor 21 oktober 2024 aanvult, wordt de stempelkaart alsnog naar het factuuradres verzonden. Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.

Bij bestellingen die na 21 oktober 2024 gedaan worden, dient de deelnemer zijn gegevens direct aan te vullen.

Wanneer worden de stempelkaarten bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de stempelkaarten bezorgd.
Annuleren
Kan ik mijn teaminschrijving annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om je inschrijving kosteloos te annuleren. Check hiervoor de Algemene voorwaarden voor Business, artikel 2.7.

2.7. Alleen bij schriftelijke annulering t/m 21 oktober 2024 kan restitutie van inschrijfgelden
en extra bestellingen (met uitzondering van de vrijwillige bijdrage) op grond van de
Overeenkomst aan het Deelnemend Bedrijf of Goed Doel plaatsvinden. Bij annulering t/m 26
augustus 2024 worden 10% annuleringskosten over de inschrijfgelden voor geannuleerde
teams en extra bestellingen in rekening gebracht. Bij annulering van 27 augustus 2024 t/m
21 oktober 2024 worden 50% annuleringskosten over de inschrijfgelden voor geannuleerde
teams en extra bestellingen in rekening gebracht. Bij annulering vanaf 22 oktober 2024
vindt er geen restitutie plaats...

Fjoertoer Egmond 2024

Start en finish
Waar zijn de start en finish?
De start is op het parkeerdek van Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee.

De finish is op de hoofdstrandopgang van Egmond aan Zee.

Wat zijn de starttijden van de Business Walk?
Kijk voor de starttijden op de website.

Mag een teamlid eerder of later starten?
Starten is alleen mogelijk op aangegeven tijden.

Mag een teamlid deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om een kortere afstand te lopen. De deelnemer kan de stempelkaart bij de Helpdesk in Hotel Zuiderduin omruilen voor een stempelkaart van een kortere afstand.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Kijk bij Bereikbaarheid op de website voor meer informatie over parkeren en de bereikbaarheid tijdens het evenement.
Helpdesk
Waar is de helpdesk van Le Champion?
Je vindt de helpdesk in de Zuiderduinzaal van Hotel Zuiderduin.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden vind je op de website van het evenement.

Overig

Vrijwilligers
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Het team bestaat uit individuele vrijwilligers, studenten en vrijwilligers vanuit verenigingen. Meer over het vrijwilligerswerk lees je op onze website.
Lidmaatschap Le Champion
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Meedoen aan de sportevenementen van Le Champion is al een feest op zich, maar om als lid aan de start te staan, geeft net dat beetje extra. Meer over lid worden van Le Champion lees je op onze website.
Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!